5 obiceiuri sănătoase care îți vor schimba viața

Comments (0) Oameni

obiceiuri sanatoase

De ce cei mai mulți oameni nu reușesc să piardă în greutate? Începutul nu e niciodată uşor. Ei îşi schimbă tot stilul de viaţă dintr-odată, ceea aduce destul de repede un eşec.

Nu-ți pierde timpul adoptând cea mai recentă dietă la modă sau un capriciu actual de fitness. Nu contează cât de incredibil este programul, dacă adopți o metodă drastică este puțin probabil să mergi până la capăt cu ea.

În schimb, începe cu câteva modificări simple ale zilei. Vei pierde un pic în greutate, te vei simți un pic mai bine, iar apoi îți va fi mult mai ușor să încorporezi câteva obiceiuri mai sănătoase în rutina ta.

Clădind încet, în timp, asta te va ajuta să îţi creezi un nou stil de viață – într-un mod relativ nedureros – pe care vei fi capabil să îl menții.

Deci, pentru moment, fă doar aceste cinci modificări:

  1. Bea un pahar de apă înainte de fiecare masă

Toată lumea trebuie să bea mai multă apă. Acesta este un fapt. În plus, atunci când bei un pahar de apă înainte să mănânci te vei simți deja puțin mai plin și nu vei mai fi la fel de tentat să mănânci mai mult decât ar trebui.

  1. Mănâncă o masă foarte sănătoasă

Alege o masă. Doar una. Apoi schimbă ceea ce mănânci. Dacă este prânzul, mănâncă o porție de proteine care îți încape în palmă, un fruct sau o legumă și patru sau cinci migdale.

Știu că nu este multă mâncare, dar este mai sănătoasă decât ceea ce mănânci acum și, la fel de important, îți permite să faci pași mici spre un mai bun control al porțiilor la fiecare masă.

Alte exemple: Împachetează-ţi o cutie de ton și două mere sau adu un piept de pui fără piele și niște castraveți. Asigură-te că îți pregătești dinainte prânzul şi, în acest fel, nu va trebui să decizi să mănânci sănătos. Pur și simplu, o vei face.

  1. Folosește-ți prânzul pentru a fi activ

Nu durează 30 de minute sau o oră ca să mănânci. Așa că fă-ți pauza de prânz productivă.

Mergi la plimbare. (Și mai bine, găsește-ți un prieten cu care să te plimbi, sau fă ca Jeff Weiner și organizează întâlniri în timp ce vă plimbați.) Sau întinde-te. Sau fă niște ridicări de greutăți.

Nu contează ce faci atâta timp cât faci ceva. Vei arde câteva calorii, vei scăpa de stres, și te vei simți mai bine atunci când te întorci la lucru.

Totodată, vei începe să faci din fitness o parte a stilului tău de viață, fără a fi nevoie să îl adaugi la programul tău deja ocupat.

  1. Mănâncă un baton care înlocuiește o masă

OK, cele mai multe batoane cu proteine ​​seamănă la gust cu rumegușul. Dar cele mai multe sunt, de asemenea, nutritive și sărace în calorii, și îți vor opri mai ușor chinurile foamei pe care le vei simți în mod inevitabil în mijlocul după-amiezii, după ce ai mâncat, să zicem, un prânz ușor.

Nu te concentra prea mult pe valorile nutriționale; alege  un baton care include 10 sau 15 grame de proteine ​​(gândește-te că e un baton de proteine, nu unul de energie) și vei fi bine.

Aceasta este totodată o modalitate ușoară de a-ți crea obiceiul de a mânca mese mai mici și mai frecvente, un alt obicei pe care vei dori în cele din urmă să-l adopți.

Și, în cele din urmă, un obicei bonus pe care îl poți face o dată pe săptămână:

  1. Distrează-te făcând o activitate fizică

Ar fi minunat dacă ai putea merge la sală în mod constant patru sau cinci zile pe săptămână, dar dacă începi de la zero, transformarea nu ar fi realistă.

În schimb, o dată pe săptămână alege să faci o plimbare foarte lungă. Mergi la o plimbare cu bicicleta, mergi într-o drumeție.

Nu te decide să mergi 10 km pe o bandă de alergat; ăsta este un etalon. Mergi cei 10 km pe jos până la casa unui prieten. Nu merge 30 de km pe o bicicletă la sală; mergi pe bicicletă până la magazin, cumpără-ți o gustare și întoarce-te acasă.

Activitatea ar trebui să se bazeze pe ceva distractiv. E mai distractiv să spui, “am urcat în vârful unui munte,” decât să spui: “Am mers 10 km pe banda de alergat la o înclinație de 8 la sută.”

De fiecare dată când faci unul dintre aceste lucruri, vei arde calorii, îți vei îmbunătăți nivelul de fitness, și îți vei reaminti că ești încă capabil să faci unele lucruri foarte interesante.

După ce accepți că ești încă capabil să faci lucruri interesante, îți vei găsi motivația de care ai nevoie pentru a face alte câteva schimbări pozitive.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Animale
Recifuri de corali
Veste excelentă pentru recifurile de corali. Specialiștii americani au reușit o premieră mondială

În apele teritoriale ale SUA se află și Marea Barieră de Corali Americană, organism care tocmai a primit o veste...

Close