6 idei pentru a-ți organiza viața în toamna aceasta

Comments (0) EU

dezvoltare personala

1. Începeți planificarea meniului

Dacă simțiți că luptați zilnic atunci când puneți mâncarea pe masă, poate că este timpul să începeți să vă planificați mesele cu mult timp în avans. Acest lucru are efectul plăcut de a face zilele să meargă mai bine, reducând stresul mental asociat cu imaginarea a ceea ce aveți de gând să hrăniți copiii înfometați într-un timp limitat și asigurându-vă că toți mâncați bine. Majoritatea oamenilor limitează planificarea meniurilor la mese, dar prietenul meu Shona, mama și patru băieți mici, cred ferm în planificarea tuturor meselor, inclusiv micul dejun și gustările. Este nevoie de timp în fiecare săptămână pentru acest lucru, dar ea spune că îi face față dimineții mult mai ușor, deoarece nu există decizii suplimentare pentru a fi luate.

2. Organizați-vă bucătăria

Faceți o curățare minuțioasă a frigiderului, a congelatorului înainte de a începe sezonul. Ștergeți totul, aruncați alimentele vechi și folosiți obiectele uitate în congelator. Acesta este un lucru bun în legătură cu planificarea meniurilor. Reorganizați cămară și transferați alimentele din pungi pentru a șterge containerele pentru o vizibilitate și o accesibilitate mai bună. Creați o listă de cumpărături pentru pentru a vă face preparatul mai ușor. Asigurați gustări copiilor la nivelul ochilor, astfel încât aceștia să le poată vedea și să vă ajute cu ambalarea prânzurilor.

3. Creaţi-vă o rutină a dimineții

Dacă v-ați dorit vreodată să vă ridicați mai devreme, să petreceți timp scriind sau meditând, să beți ceai verde sau apă de lămâie primul lucru dimineața sau să faceți mișcare, acum este momentul! Aflați care este timpul ideal pentru a vă trezi și ce doriți să realizați și mențineți planul pe o lună întreagă pentru a stabili obiceiul.

4. Dormiți mai mult

Un somn adecvat ajută mult la rezolvarea multor probleme, cum ar fi stresul, creșterea în greutate nedorită, lipsa de concentrare și problemele de comportament. Somnul ar trebui să fie o prioritate cu mult mai mare decât în ​​societatea noastră obosită, în care orele puține de somn sunt o sursă bizară de mândrie pentru unii oameni. Respingeți această mentalitate cu orice preț! Dormiți cât puteți. Evitați cofeina târziu în timpul zilei; nu priviți la ecrane timp de o oră înainte de culcare.

Brent Latimer este un antrenor CrossFit care spune că somnul ar trebui să fie primul lucruluat în considerare când se adresează atunci când speră să îmbunătățească performanțele fizice. Când a fost întrebat ce suplimente ar trebui să ia un atlet, el răspunde cu, “Cât de mult dormi?” Fără suficient somn, suplimentele sunt inutile.

5. Fiți mai bine organizați pe hârtie

V-au ajuns întâlnirile pierdute și programările rezervate dublu? Poate ar trebui să explorați lumea minunată a planificatorilor pe hârtie. Din experiența mea, nimic nu bate scrierea notiţelor pe hârtie și existența unui calendar la care mă pot referi pentru referințe viitoare (și trecute). Este mai rapid decât aplicarea lui în telefon și permite o vizualizare detaliată și cuprinzătoare a săptămânii și lunii viitoare

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *