7 beneficii uimitoare ale stretchingului

Comments (0) EU

Stretching

 

Stretchingul este unul dintre acele lucruri pe care mulți dintre noi l-am învățat la educația fizică atunci când eram copii, iar apoi l-am uitat aproape complet.

Se pare, totuși, că stretchingul aduce un întreg complex de beneficii pe care poate că nu le-ai luat în considerare.

Iată primele 7:

  1. Stretchingul reduce stresul

Simți ca și cum ai aveau un bolovan între umeri care îți apasă mușchii? Stretchingul te poate ajuta. Stretchingul zilnic păcălește mușchii pentru a se simți mai relaxați, în timp ce reduce tensiunea fizică și mentală.

  1. Stretchingul poate reduce nivelul de zahăr din sânge

Acest lucru îi ajută pe toți, dar în special populațiile cu risc ridicat. Un studiu realizat în 2011 a arătat că adulții care erau prediabetici sau care aveau diabet de tip 2au beneficiat din stretching: nivelurile de glucoză din sânge erau semnificativ mai scăzute după o băutură dulce și streching. O populație similară care a consumat băutura dulce și a făcut „mock stretches” – au făcut poza, dar nu au făcut într-adevăr stretching – nu avea niveluri scăzute de glucoză în sânge.

  1. Va fi mai puțin probabil să te rănești

Stretchingul îți pune corpul pe modul „workout” și acuitatea mentală vă va face să acordați mai multă atenție modului în care funcționează mușchii. Nu există în întregime o știință care să dovedească acest lucru, dar tot mai multe studii par să sugereze că este probabil adevărat.

  1. Vei maximiza antrenamentul

Stretchingul zilnic te ajută să-ți atingi mai bine scopurile antrenamentului. Permițându-i corpului să se relaxeze mai profund în activități cum ar fi squat-urile, puteți realiza un antrenament mai complet.

  1. Vei reduce durerea și te vei putea mișca mai ușor

Evitați stretchingul static din varietatea „stretch and hold”, și concentrați-vă mai mult pe stretchingul bazat pe o gamă de mișcări. (Acest tip de stretching conține orice încorporează o gamă completă de mișcări.) Acest lucru va ajuta la reducerea durerilor corporale și vă va crește gama de mișcare.

  1. Va fi mai puțin probabil să cazi sau să te împiedici

Un studiu recent a arătat că din 42 de elevi care au încercat să stea pe un stabilometru – o invenție care vă cere să vă echilibrați pentru a rămâne pe ea – elevii care au făcut stretching în prealabil au putut să rămână pe el mult mai mult decât ceilalți. Stretchingul poate ajuta la conștientizarea mușchilor motorii fini, asigurându-vă, astfel, că aveți o capacitate de echilibru mai bună.

  1. Gata cu epuizarea de la 3:00 P.M.

Stretchingul te poate ajuta să treci de epuizarea din timpul zileimai bine decât o face cafeaua sau alți stimulenți. Doar câteva minute de stretching în loc de câteva minute la Starbucks ajută circulația sângelui prin corp,  inclusiv la creier. Schimbă latte-ul obișnuit cu stretchingul și vezi ce efecte poate avea.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Animale
Recifuri de corali
Veste excelentă pentru recifurile de corali. Specialiștii americani au reușit o premieră mondială

În apele teritoriale ale SUA se află și Marea Barieră de Corali Americană, organism care tocmai a primit o veste...

Close