Cinci alimente sănătoase pe care să le mâncați mai des

Comments (0) EU

alimente sanatoase

Cea mai simplă cale de a avea grijă de sănătatea noastră este pornind de la ceea ce mâncăm. Cercetările arată că dieta este un element esenţial în a avea o viață lipsită de cât mai multe boli cronice. În acelaşi timp, o dietă echilibrată poate fi şi cel mai uşor mod de a deveni mai sănătoşi.

Există cinci alimente care îmbunătățesc în mod considerabil modul în care funcţionăm, ajutându-ne totodată să slăbim. Astfel, puteți pierde până la cincisprezece kilograme în doar treizeci de zile, dacă integraţi în mod echilibrat aceste alimente în meniul zilnic.

Nuci

Aceasta este cea mai bună veste pentru iubitorii de nuci. Această gustare delcioasă poate în acelaşi timp adăuga ani vieții tale. Conform celor două studii efectuate de Școala de Sănătate Publică din Harvard, s-a constatat că mulți oameni au consumat nuci și-au redus riscul de a fi afectaţi de boli cronice.

În acelaşi timp, mâncatul prea multor nuci se poate dovedi a fi dăunător pentru tine, dar puteţi consuma nuci de orice tip în fiecare zi.

Cereale integrale

Trebuie să fiți conștienți de faptul că pâinea albă nu are nutrienți adecvați. Mai multe studii au asociat pâinea integrală, pastele și alte produse coapte cu o durată de viață sporită.

Alimente picante

Conform cercetărilor, se arată că alimentele picante pot încetini procesul de îmbătrânire. U|n studiu care a urmărit mai mult de 450.000 de bărbați și femei din China a arătat că cei care au avut parte de alimente picante șase sau șapte zile într-o săptămână au avut un risc cu 14% mai mic de mortalitate decât cei care au consumat mai rar mâncare picantă.

Asocierea dintre consumul de alimente picante și sănătoase și o viață mai lungă a fost puternică.

Alge

Există un motiv bun pentru a consuma sushi şi salata de alge marine. Mai mult de 1000 de studii care au arătat că algele marine pot duce la suprimarea inflamațiilor și sporesc sistemul imunitar.

Peşte

Potrivit cercetărilor, compușii prezenți în pești sunt cunoscuți sub numele de carotenoizi care pot proteja împotriva bolilor neurologice. Omega 3 din peștii grași cum ar fi somonul poate întineri corpul.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in EU, Oameni
inteligență
Cum putem deveni mai inteligenți fiind mai umili

Psihologi renumiți ai unor universități americane au descoperit în studiile lor că inteligența unei persoane este strâns legată de capacitatea...

Close